top of page
Önerilen Gönderi

How to Survive Geri Dönmüş!!!


İlk oyununu bir çok kişinin beğendiği ve severek oynadığı How to Survive geri dönmüş. Belki daha önce gelmişti ama ben yeni görüyorum. Bu sefer biraz değişikliğe gidip oyuna TPS* bakış açısı getiren yapımcılar muhtemelen oyundan çok ümitli. Şuanda yaz indirminden önceki son indirimde yer alıyor. Ama sadece sadece %20 indirimde, 14,40 TL olsada oldukça uygun bir fiyat. Almayı düşünüyorum videosunu çekebilirim sizce nasıl olur.

Not: Erken erişimmiş 2 Temmuz'da açılıyor o zamanana kadar indirimli.

Not2: Oyunun 5.40 TL'ye indiğini gördüm oyunu iade ettim tekrar alacağım artan parayla başka oyun alırım video için.


Son Gönderi
Arşiv
Takipte Kalın
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page